8.07.2012

Galerie ścienne / Wall galleries

Mam w domu parę pustych ścian, zwłaszcza w przedpokojach i na klatce schodowej. Wcześniej planowałam zawiesić tam duże, pojedyncze fotografie. Jednak... coraz bardziej fascynują mnie całe ścienne galerie zdjęć, grafik czy dzieł sztuki, najlepiej czarno-białych. Daje to możliwość tworzenia wielorakich kompozycji z różnych wielkości ramek i ich zawartości. Jednak ekspozycje umieszczone na półkach pozwalają na jeszcze większą kreatywność. Dzięki nim można wielokrotnie zmieniać ułożenie ramek a nawet ustawiać inne przedmioty wzbogacające ekspozycję i nadające jej głębię.
Poniżej parę inspiracji, które wpadły mi w oko.
__________

I have some blank walls in my home, especially in hallways and on stairway. Previously I planned to hang there the large, single photographs. But ... more and more I was fascinated the whole wall galleries of photos, graphics, or art, the best black and white. This way gives you the ability to create multiple compositions with different size frames and their contents. However, exposures placed on shelves allow for even greater creativity. You can many times change the arrangement of frames and set up even other items to enrich exposure and give it the depth.
Below are some inspiration, which have caught my eye.










Teraz już mogę pomyśleć nad swoją małą galeryjką :)
Macie u siebie takie galerie?
_________

Now I can think of my small gallery :)
Have you such galleries in your home?



6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje.Najbardziej podoba mi sie ta z houseandhome:)Najlepsze jest to,ze w tym tygodniu tez zamierzam wlasnie napisac post o takich galeryjkach na scianie:):):)myslimy chyba podobnie:):):)hahaha pozdrawiam Ciebie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby bratnia dusza? byłoby fajnie :)) W takim razie czekam na Twój post, inspiracji nigdy za wiele :))
      Pozdrowienia! - już prawie poniedziałkowe..

      Usuń
  2. śliczny wpis :) u mnie wpis o galeriach obazków bije furoę od grudnia odwiedziło go ponad 3000 osób :) tu link:

    http://apetycznewnetrze.blogspot.com/2012/01/dekoracje-scian-2-domowa-galeria.html

    więc ... zapraszam do mnie na inne posty o galeriach domowych :) a nóż się zainspiujesz :)

    http://apetycznewnetrze.blogspot.com/search/label/projekt%20%C5%9Bciana

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, byłam :) super inspiracje! Na pewno będę tam jeszcze zaglądać :)

      Usuń
  3. bardzo mi sie takie cos podoba i coraz czesciej mysle o zmiani dekoracji na bialo-czarno

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam u siebie :) Jestem nimi oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...