23.08.2012

Elegancka kreska / Elegant line


Tak jak myślałam... Praca nad kolekcją pochłonęła mnie na jakąś chwilę... I tak jest za każdym razem! ;) Zatapiam się w temacie, muszę go oswoić, przepracować, poczuć... Wtedy są efekty!
Ostatnio pewną inspiracją były dla mnie rysunki Megan Hess, ilustratorki mody z Melbourne. Natknęłam się na nie w którymś z poprzednich numerów australijskiego magazynu on line Adore Magazine i... przepadłam!! 

Just as I thought ... Work on the collection has absorbed me for a while ... And every time is like that! ;) I'm sinking of a topic, I have to tame it, work through, to feel it ... Then there are the effects! Recently some inspiration for my work were drawings by Megan Hess, fashion illustrator from Melbourne. I came across them in one of the previous issues of the on line Adore Magazine and .. I gone!!



 
Wrapped in Tulle


Cudowną, swobodną, niewymuszoną kreską Megan kreuje wyjątkowo eleganckie kobiety i wnętrza w stylu old-world glamour. Jestem pod sporym wrażeniem! Postanowiłam się tym z Wami podzielić :)

By a wonderful, relaxed, unforced line, Megan creates extremely elegant woman and the interiors in the style of old-world glamour. I'm under a big impression! I decided to share this with you :) 



 
Dripping in Chanel

 
Raiding the Vault
 
Paris Cover Girl

The Gilded Penthouse

The Entertaining Wing

 The Paris Salon
 
The Royal Entry


Wyjątkowo podobają mi się grafiki z wnętrzami, te wszystkie szczegóły, sztukaterie, meble... super!
A Wam jak się podobają? Lubicie modowe ilustracje?

I extremely like the graphics with interiors, all those details, moldings, furniture ... super! 
And how about you? Do you like the fashion illustrations?

Czwartkowym (już?) popołudniem... /

On Thursday (already?) afternoon...







Megan Hess - ilustratorka mody z Melbourne w Australii, jej prace inspirowane są modą i elegancją 'starego świata'. Hess współpracuje z najlepszymi światowymi projektantami mody, ilustruje dla znanych publikacji, domów handlowych czy wydawnictw książkowych.
Żródło ilustracji: lamingtondrive.com

Megan Hess -  is a Melbourne-based illustrator inspired by fashion and old-world glamour. Hess has illustrated for some of the world’s top fashion designers, publications, department stores and best selling books.
Illustration source: lamingtondrive.com


8 komentarzy:

  1. Wspaniałe są te ilustracje ;) nie dziwię się, że przepadałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przepadam dalej za każdym razem jak je oglądam.. :)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za przedstawienie nowej, ciekawej sylwetki :) Uwielbiam ilustracje, szczególnie te modowe - przedstawiałam u mnie na blogu ulubione prace Laury Laine (zobacz koniecznie jej prace jeśli jeszcze nie miałaś okazji) i Brooksa.

    Kurczę, no nie mogę się napatrzeć na prace tej Pani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Ja też chętnie wzbogacę swoją wiedzę... :)

      Usuń
  3. Piękne są te ilustracje, niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  4. oh God!!! i love all this !!
    beautiful :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...