13.03.2014

In the tulip mood


Kochane! Dziękuję Wam bardzo za tak ciepłe przyjęcie moich różowości...:) Przyznam szczerze, że świadomość, że jesteście, czytacie i zostawiacie parę słów dodaje mi skrzydeł......:)



Ależ dzisiaj było pięknie!

Dzień upłynął mi pod znakiem szukania inspiracji do następnego tematu kolekcji. Szczęściem mogłam dziś pracować w domu, dzięki czemu czas płynął nieco innym rytmem. Udało mi się wygospodarować parę chwil na uporządkowanie zeszłotygodniowych kwiatów. Liście tulipanów już nie prezentowały się imponująco, ale główki i owszem...:) Towarzyszył mi wiosenny nastrój, więc.... podkradłam parę chwil i poczyniłam te oto drobne tulipanowe obrazki...
















Marzę o dniu, który mogłabym w całości poświęcić aranżacjom i zdjęciom, bo coraz bardziej mnie ten temat wciąga i relaksuje zarazem... Tymczasem wykradam krótkie chwile z czasu przeznaczonego na ważne działania pracowe... Echhh...


Chodzą słuchy, że w przyszłym tygodniu ma być już chłodniej...:(
Nie przyjmuję tego do wiadomości!! Wiosna nadchodzi, prawda!??



Buziaki Kochani!
Do następnego! Szykuję coś dla Was...:))
Stay tuned!











2 komentarze:

  1. Śliczne foty:) ja jednak martwię się trochę załamaniem pogody... choś dziś u mnie bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...:)
      A jednak pada i wieje..:( Byle do wiosny!!
      Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...