30.06.2014

Insta love #may and june


Taaak... W ostatnim dniu czerwca muszę to przyznać.. Brakuje mi systematyczności. Zdecydowanie.
Obiecałam sobie co-miesięczne podsumowanie zdjęć instagramowych i co? Kwiecień mi gdzieś zniknął, maj i czerwiec scaliły się w jeden czas i cóż... Takie też będzie podsumowanie. Majowo-czerwcowe...;)


Moje wybrane ulubione insta migawki dla Was...
ENJOY!



Jak widzicie kolaż zdominowały czarno-białe paski i szczypta kwiecistego różu...:)
Totally my vibes!


Zapraszam serdecznie do zaglądania na mój profil na INSTAGRAMIE -
będzie mi miło Was gościć... :)


Do zobaczenia!
♥♥♥




4 komentarze:

  1. jak ja uwielbiam insta! <3
    wspaniałego tygodnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kociak!!!! Uwielbiam :)
    Miłego dnia :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Czasem wygląda trochę jak nie z tej ziemi...;)) ale to właśnie w niej kocham!
      Dobrego tygodnia!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...