25.07.2014

Drobiazgi łazienkowe | Bathroom accessories


Witajcie porą piątkowo - weekendową!!


Zdaje się, że niemoc blogowa dotknęła mnie bardziej niż sądziłam...;)) Czas się otrząsnąć i coś zadziałać, prawda?
Mój wyczekany urlop w toku. Yey! Dziś dzień piąty. Piąty?!!...
Ponieważ miał to być mój czas na zebranie myśli i sprawy domowe - nie próżnuję...:) Kiedy odpocznę? Po urlopie!!...;))




Sobotnia awaria rury w łazience zmobilizowała mnie do szorowania i gruntownych porządków.. Koniec końców wyszło nam to na dobre - mnie (trochę ruchu) i łazience (wszystko lśni)...:)
W międzyczasie udało mi się z poznańskiego wypadu z początku tygodnia przywieźć parę dodatków, co by żywot staruszki nieco umilić a sobie życie ułatwić.




Stare ramki dostały nowy wzorek a karafki z mydłem nowe etykiety...:)
Swoją drogą coś mi się wydaje, że będziemy z córcią etykietować wszystko na potęgę!...:))
Fajna zabawa!






Jak widać u mnie klimaty mało wakacyjne, ale nie narzekam...:)  O nie, przepraszam, piórko mewie znad morza w kadrze się znalazło...;))

Ok, czas powrzucać wszystko do koszy i zamknąć sprawy łazienkowe.. 



Relaksującego startu w weekend!!

l o v e



2 komentarze:

  1. Etykiety super pomysł!!! Wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podejrzewam, że to dopiero początek zabawy!..;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...