15.12.2014

Świąteczne dekoracje | Christmas decorations


W tym roku - inaczej niż w latach ubiegłych - próbuję wyczarować odrobinę świątecznej atmosfery już trochę wcześniej. Uprzednio, za sprawą codziennego zabiegania, działo się to w okolicach Wigilii... Wprawdzie i tym razem nie zdążyłam na czas ze stroikiem adwentowym (ani tym bardziej z kalendarzem) ale nadrabiam to teraz z nawiązką - jak na siebie...;))










W tym roku nie planuję żadnych rewolucji kolorystycznych w dekoracjach i ponownie stawiam na biel, czerń, srebro i parę naturalnych elementów... Choć może przełamię to wszystko kropelką pudrowego różu? Zobaczymy...:)
Córcia namawia mnie już na ubranie choinki!? I absolutnie nie zgadza się na żadną małą, niegęstą w doniczce... echh... choinka więc będzie jak zawsze - duża i na bogato...;))








A jak tam u Was z prezentami? Na tym polu, przyznam, dopiero zaczynam walkę...;) No jest jeszcze parę dni, więc... bez paniki?! To się okaże..;)




Ściskam Was ciepło i przedświątecznie!
Dobrego i spokojnego tygodnia!
♥♥♥







6 komentarzy:

  1. Maddie cudnie! bardzo fajne te świeczki z numerkami <3
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają moje świąteczne impresje...:) Na numerki wpadłam w ostatniej chwili...;)
      Buźka!

      Usuń
  2. u mnie kolorystycznie jak i z brakiem prezentów podobnie ;-) ale póki co bez paniki ;-) damy radę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Damy radę...;) Ja jutro ruszam na prezentowe łowy...:)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Pieknie kochana bylo u Ciebie:) widzialam tez na insta:) A teraz...pieknego nowego roku pozostaje zyczyc..! i duzo zdrowka! moc buziakow

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie ale bardzo wymownie :) patrząc na Twoje zdjęcia, od razu czuć tę atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...