30.01.2015

Insta love #january


Właśnie zaczął padać świeży śnieg.. Za oknem z każdą chwilą robi się coraz bardziej bajkowo, co wróży coraz większe zaspy...:)
Moja Mimi wniebowzięta, wszak właśnie zaczyna ferie a bez śniegu to przecież nie zabawa!
Niech jej będzie..:) Dam radę jeszcze przez dwa tygodnie.
Ok, w tym czasie pozachwycam się białym puchem..
Potem chcę już wiosnę!!
Świeżości mi się chce, czystych dróg, jasnego nieba i światła.
Zdecydowanie potrzebuję więcej światła!...:)
I KWIATÓW!!




Ze styczniowych instagramowych kadrów wybrałam właśnie te kwieciste,
to tak na potwierdzenie moich tęsknot...;)


Kto za zimą? Kto za wiosną?


do napisania wkrótce!
uściski


M.




11 komentarzy:

  1. Piękne instagramowe kadry, ja głosuję na WIOSNĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna jak na razie wygrywa!...:)))
    Pozdrowienia dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo ładnie! :) pewnie ze z dwojga wiosenka wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My za wiosną! Oby szybko ! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Uwielbiam Twój IG <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie zawsze cudne kwiaty, jak róże to zwykle różowe... no i pepitka się pięknie wpasowała.
    Teraz powiem Ci coś w sekrecie: tak, wiosna to jest to !!! :)
    Udanych ferii zimowych, może przy Mimi i Ty skorzystasz z zimowego szaleństwa? :)
    Uściski Ren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowe szaleństwo, to chyba zostawię Mimi...;)
      A ja poczekam sobie spokojnie na panią wiosnę....:))
      Buziaki! ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...