11.07.2015

Instagramowy mix ostatnich tygodni


Otaczanie się graficznymi wzorami i dodatkami black and white nieodmiennie mi odpowiada. I oczywiście kwiaty. Takie małe radości... Mój świat...:)
 



W ostatnim czasie udało mi się zrobić kolejny mały krok do przodu w realizacji projektu: MARKA MADIVA.CRETIVE. Jeszcze chwilę potrwa, zanim wypuszczę w świat to moje dziecko, ale chcę być pewna, że wszystko jest takie jak ma być...:)



Tymczasem już teraz dzielę się z Wami moimi jaskółkami posterowymi, pamiętacie?...:)

Jeszcze do 20 lipca jest czas na zapisy! Poniżej przypominajka, wystarczy kliknąć:




http://madivacreative.blogspot.com/2015/06/konkurs-z-madivacreative.html




Cudownego, słonecznego weekendu!
Do napisania ♥

Magda




3 komentarze:

  1. Jejku, cudowne zdjęcia! Mnie nigdy nie chcą wyjść takie estetyczne i... czyste.
    TeoriaKobiety.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podobają..:) Troszkę je zawsze dopracowuję (jasność, kontrast) ale tylko troszkę...;)

      Usuń
  2. Zapisuję się, zdążyłam !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...