22.08.2015

Krowa na wypasie...;)


Dzisiaj jeszcze odrobinę w klimacie wakacyjnym..

Miejscówka odkryta dosłownie ostatniego! dnia naszego pobytu nad morzem w Pobierowie - burgerownia Krowa na wypasie... :) Zdecydownie odcinała się od typowych deptakowych jadłodajni i kramików. Zresztą.... zerknijcie sami...:) Już sam ogródeczek wygląda bardzo zachęcająco, prawda?









W środku prosto, monochromatycznie, trochę "betonowych" przecierek, cegła, ściana tablicowa z menu, typografie.. Bardzo przyjemnie...:) Jedzonko podawane na drewnianych tackach zamiast talerzy. Pomysłowo.









Nadmienić trzeba, że i burgery całkiem spore i pyszne. Dziewczyny nasze były zachwycone...:)

Ktoś był, ktoś zna?



Cudownego, relaksującego weekendu Wam życzę! Może też odkryjecie jakieś fajne miejsce :)

Do zobaczenia!


Magda





3 komentarze:

  1. Fajnie wygląda. My uwielbiamy hamburgery więc pewnie też byśmy byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tak :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Też zwróciłam uwagę na to miejsce jak byłam z córką obok, w parku zabaw przy Jadłodajni. Pierwsze rzuciły mi się w oczy leżaki. Właśnie takich szukałam na balkon w pokoju córki.
      Uwielbiam Pobierowo, byłam 16-30 sierpień.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...