2.12.2015

JUST BELIEVE


PO PROSTU UWIERZ!


Dzisiaj miałam się całkowicie oddać pracy... I prawie to zrobiłam...;) Jednak miłe wieści doprawiły mój dzień dobrym smakiem i oto piszę na gorąco, żeby się nimi podzielić.
MADIVA CREATIVE zawitała na blog ZOYKI, za co autorce serdecznie dziękuję.



http://pl.dawanda.com/shop/madivacreative
 poster: madivacreative



Zoyka pisze :

" (...) ogromnie sobie cenię tak zdolne i kreatywne osoby które stawiają na swoje i obierają właściwy kierunek by spełniać swoje marzenia. Mikro - przedsiębiorca potrzebuje nie tylko samozaparcia ale i wsparcia. U mnie masz to jak w banku :)..."



Wiara we własne siły i powodzenie swojej misji to jedno, ale wsparcie życzliwych Ci osób jest niezbędnym dopełnieniem... Mam rację?

Będzie miło, jak zerkniecie na blog Zoyki po więcej słów i wybrane obrazy ze świata MADIVA CREATIVE jak i jej własnego.



A teraz wracam do pracy bo dzień się jeszcze nie skończył...:)

Uściski ♥


 





4 komentarze:

  1. A teraz jak mi miło hehehehhe
    Warto sobie pomagać tym bardziej jak coś jest warte uwagi :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się właśnie ten plakat! Mykam do sklepu zobaczyć jego cenę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...