22.01.2016

FEBRUARY - my month! | LUTY - mój miesiąc!


#MÓJ PROJEKT SUKCES


Nie wiem jak u Was, ale u mnie tegoroczne plany ciągle się krystalizują. Zapisuję je skrzętnie, żebym później nie musiała włosów z głowy rwać z racji zapomnienia...;) Bo wiecie, z pamięcią bywa kiepsko, zwłaszcza w moim wieku...;)) Już jakiś czas temu stworzyłam sobie taki tajemny zeszyt #PROJEKT SUKCES i tam lądują wszelkie plany, przemyślenia, pomysły, wnioski z kursów i webinarów.. TAK, TAK!! Zachciało mi się uczyć na stare lata.. Kryzys wieku średniego?...;))
Skoro zostałam swoją własną szefową, to mam teraz 'kupę czasu' na rozwój osobisty i zdobywanie wiedzy biznesowej!  I rozwijanie bloga oczywiście!!...;)
















# URODZINOWY LUTY


Wydrukowałam już i zainstalowałam na biurku swój kalendarz, żebym ten wiek średni mogła sobie porządnie unaocznić TEGO dnia konkretnego. Przez skromność tylko nie zaznaczyłam go tu czarnym flamastrem!...;))

Osobiście lubię takie kobiece akcenty (o bucik zgrabny mi chodzi) a stworzenie kalendarza było zawsze moim marzeniem. I ta dam! W tym roku je spełniłam! (bo marzenia się same nie spełniają, marzenia się spełnia!).




#ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER


Wy też możecie sobie taki wydrukować, serio! Zaznaczyć na nim co tylko chcecie...;) Wystarczy zapisać się na newsletter poniżej i już! Prezent przyleci do Was zero-jedynkowo. Mało tego, przed marcem dostaniecie ode mnie marcowy, przed kwietniem kwietniowy i tak dalej... 


A tak poważniej, to będzie mi bardzo miło, bo tworzę go właśnie z myślą o Was...:)



Jakie macie plany na weekend?
My jutro wybieramy się w gości na imprezę urodzinową! Coś podejrzewam, że będzie się działo!...;)


♥ Uściski ♥







ZAPISZ MNIE NA














EDIT: Jeżeli byłyby jakieś kłopoty przy zapisie z powyższego formularza, proszę użyjcie formularza z bocznego panelu. Ech, trochę techniki i człowiek się gubi!!...;)


PS. Dajcie mi chwilę na dopracowanie tego newsletterowego okienka, bo te rubryczki mocno niepiękne są, ale muszę się doszkolić ;) Obiecuję, że będą ładne!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...