26.01.2017

Szron


Dzisiaj mały przerywnik. Nie projekty, nie wnętrza a natura. Ogrodowa, ściślej mówiąc :)
Nie przepadam za zimą. Brak światła i zimno skutecznie mnie odstrasza. Rano, gdy jeszcze jest ciemno mam problemy ze wstawaniem.
Jedyne co mi ten zimny czas wynagradza, to widoki za oknem plus ciepły koc, herbata i książka ;))

Te zdjęcia poczyniłam któregoś mroźnego przedpołudnia, kiedy śniegu nie było widać, za to szron i mróz grały pierwsze skrzypce.










Tak, nad takimi zimowymi kadrami zdecydowanie warto się pochylić. Przynajmniej moja dusza estetki jest nieco ukontentowana :)



A Wy lubicie zimę?


♥ Do zobaczenia ♥







5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie kocham zimowe widoki. Śnieg, szron, gołoledź, sople lodu zwisające z dachów, ślizgawki, kryształowe i puszyste zaspy. Jednocześnie zdecydowanie wolę patrzeć na to zza okna lub podczas krótkiego spaceru. Reszta zimy to dla mnie, jak dla Ciebie, ciepła herbatka, kocyk i dom.

    Pozdrawiam i zapraszam na Domifikacje, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia:) zimę lubię bardzo, chociaż nie miałabym nic przeciwko temu, żeby trwała krócej. zdecydowanie wolę zielone i słoneczne miesiące:) ale szron pięknie maluje, taki prawdziwy efekt "winter wonderland" to prawdziwa bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...